اخبار

چگا الکتریک پارس

آخرین اخبار و دانستنی ها

در بخش آخرین اخبار وبسایت چگا ، به اطلاعات متنوعی در حوزه ی صنعت بویژه چرخ گوشت صنعتی و سایر حوزه های جذاب و بااهمیت پرداخته می شود.
فوریه 25, 2023

مزایا و معایب مصرف گوشت قرمز نسبت به منابع پروتئینی

در این مقاله به جزییات مزایا و معایب مصرف گوشت قرمز و استفاده از چرخ گوشت در کیفیت محصولات پروتئینی می پردازیم.
فوریه 21, 2023

آنچه باید درباره چرخ گوشت صنعتی بدانیم

در این مقاله از وب سایت چگاالکتریک پارس آنچه باید درباره چرخ گوشت صنعتی بدانیم بصورت کلی توضیح داده شده تا راهنمای خوبی قبل از خریدتان باشد
جولای 8, 2022

روز جهانی کباب

شرکت چگاالکتریک پارس تولیدکننده انواع چرخ گوشت صنعتی روز جهانی کباب را به همه ایرانیان که در طبخ این خوراک قدیمی مهارت دارند تبریک میگوید.
ژوئن 26, 2022

گوشت را چه مدت در یخچال می توان نگهداری کرد؟

مدت زمان نگهداری گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، گوشت پخته در یخچال و فریزر و بررسی ارزش غذایی هر یک و نحوه شستشوی گوشت و تشخیص فاسد شدن گوشت از نکات مهمی است که در این مقاله از وب سایت رسمی چگاالکتریک به آن می پردازیم.
ژوئن 16, 2022

معجزه سبزیجات تازه

امروز به مناسبت روز جهانی سبزیجات تازه به معجزه سبزیجات تازه میپردازیم و اهمیت مصرف آن در کناررژیم غذایی و غذاهای گوشتی
ژوئن 6, 2022

محیط زیست و اهمیت حفظ آن

به مناسبت هفته محیط زیست چگاالکتریک پارس تولیدکننده چرخ گوشت صنعتی برای کمک به محیط زیست با خوردن گوشت کمتر راهکارهایی را پیشنهاد می دهد.
می 28, 2022

هفتم خرداد روز جهانی همبرگر

هفتم خرداد روز جهانی همبرگر را به همه ی طرفدارای این ساندویچ خوشمزه که با گوشت چرخ شده گاو یا گوساله تهیه می شه تبریک میگوییم و به این بهانه کمی به تاریخچه همبرگر میپردازیم
می 22, 2022

یکم خرداد روز بهره وری و بهینه سازی مصرف

شرکت چگاالکتریک پارس در این مقاله از روز بهره وری و بهینه سازی مصرف و تاثیرات آن در افزایش کیفیت محصولات خود می نویسد.
می 19, 2022

چه قسمتی از گوشت برای چرخ کردن مناسب است

امروزه با افزایش قیمت اقلام ضروری مانند گوشت قرمز در انتخاب گوشت مناسب باید دقت بیشتری داشت تا محصولی ایده آل را مصرف کنیم.
می 5, 2022

اشکالات متداول در چرخ گوشت

اتصالات در برقرسانی چرخ گوشت ، عدم تخلیه گوشت ، صدای ناهنجار میتواند اشکالاتی باشد که بصورت متداول در چرخ گوشت شاهدیم.
می 1, 2022

روز جهانی کارگر و اهمیت آن

چگاالکتریک پارس روز جهانی کارگر را به یکایک کارگران کشورمان تبریک میگوید و در این مقاله به اهمیت آن بویژه در صنعت می پردازد.
آوریل 28, 2022

روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

اهمیت ایمنی و بهداشت حرفه ای یکی از اصلی ترین نکاتیست که در سالهای اخیر با بیماری های مسری مانند کویید19 بیشتر حائز اهمیت بوده و هست.
آوریل 24, 2022

چرا چرخ گوشت ، گوشت را له میکند؟

در این مقاله به سه عامل اصلی که باعث می شود چرخ گوشت شما خوب کار نکند اشاره میکنیم و نکات مهمی که دانستن آنها بسیار ضروریست.
آوریل 21, 2022

اهمیت نو آوری در صنعت

قطعا یکی از عوامل اصلی نوآوری در صنایع امروزه خلاقیت نیروی انسانی در محیط کار و سازمان ها بوده و هست ، حتی در مشاغل کوچک و کوچکتر
آوریل 17, 2022

روزجهانی هموفیلی

28 فروردین با نام روز جهانی هموفیلی در راستای آگاهی بیماری هموفیلی و سایر اختلالات خونریزی دهنده به منظور آموزش مراقبتها نامگذاری شده.
آوریل 14, 2022

گرامیداشت روز ملی منابع انسانی

شرکت چگاالکتریک نیز به عنوان یکی از برترین پیشروان در صنعت تولید چرخ گوشت صنعتی از این قاعده مستثنی نمی باشد و موفقیت های خود را در گرو فعالیت مستمر نیروی انسانی و تقابل و ارتباط مثبت و کارآمد میان مدیران ارشد ، مدیران میانی و سایر کارمندان خود می داند.
فوریه 24, 2022

روز مهندس گرامی

شرکت چگاالکتریک پارس، اولین و بزرگترین تولیدکننده چرخ گوشت صنعتی در ایران، مفتخر است روز مهندس را به تمام مهندسان میهن عزیزمان ، ایران تبریک بگوید.
فوریه 6, 2022

آشنایی با فواید گوشت در سلامتی ما

در این مقاله از وب سایت رسمی چگاالکتریک پارس میخواهیم به اهمیت مصرف گوشت قرمز و تاثیرات مثبت آن در سلامتی مان بپردازیم.
نوامبر 9, 2021

۱۸ آبان روز ملی کیفیت گرامی باد

چگاالکتریک پارس ، اولین و تنها دارنده علامت استاندارد برای تولید چرخ گوشت صنعتی در ایران ، 18 آبان روز ملی کیفیت را گرامی داشته و تبریک میگوید.
اکتبر 16, 2021

روز جهانی استاندارد

شرکت چگاالکتریک پارس اولین دارنده ی نشان استاندارد برای تولید انواع چرخ گوشت صنعتی ،23 مهر ماه روز جهانی استاندارد را گرامی میدارد.
سپتامبر 30, 2021

روز سالمندان گرامی

9 مهر مصادف با روز سالمندان گرامی باد ، چگاالکتریک خرسند است تا به همین مناسبت راههایی را برای حفظ سلامت کهن سالان با ارزش کشورمون پیشنهاد دهد
سپتامبر 9, 2021

ویژگی های چرخ گوشت صنعتی خوب

در این مقاله چگا به نکات مهم درباره ویژگی های چرخ گوشت صنعتی خوب می پردازد تا بتوانید قبل از خرید انتخاب دقیقتری داشته باشید.
سپتامبر 7, 2021

لیست قیمت چرخ گوشت صنعتی

در این بخش علاوه بر بررسی محصولات چگاالکتریک می توانید از آخرین لیست قیمت چرخ گوشت صنعتی چگا نیز مطلع و کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
آگوست 22, 2021

روز پزشک گرامی

شرکت چگاالکتریک پارس برترین تولیدکننده انواع چرخ گوشت صنعتی در ایران مفتخر است یکم شهریور مصادف با روز پزشک را به شما تبریک بگوید.
آگوست 17, 2021

تاریخچه چرخ گوشت

در این مقاله از وب سایت چگاالکتریک پارس به تاریخچه چرخ گوشت و پیدایش آن می پردازیم و معجزه ی آن در صنعت غذا و مصرف گوشت
ژانویه 1, 2018

طرز تهیه کباب کوبیده

گوشت را حداقل 4 بار چرخ کنید تا بهتر ورز بخورد. چرخ گوشت چگا (چگا الکتریک پارس) تولید کننده انواع مختلف چرخ گوشت های صنعتی جهت استفاده در رستوران ها ، ادارات ، هتل ها و مراکز گوشت طراحی و ساخته شده است.
دسامبر 30, 2017

نکات مهم هنگام استفاده از چرخ گوشت صنعتی

نکات مهم در هنگام استفاده از چرخ گوشت چگا الکتریک پارس اولین و برترین برند تولیدکننده تجهیزات صنعتی آشپزخانه (چرخ گوشت صنعتی) با نشان استاندارد در ایران